Гарантія та сервіс

Гарантійний талон на прилад «Термекс» надає право користувачу згідно Закону України «Про захист прав споживачів», ст.709 ЦКУ, ст.269 ГКУ на отримання безкоштовного обслуговування протягом гарантійного строку експлуатації. Гарантійний строк зазначений в експлуатаційних документах при умові використання приладу за призначенням та дотриманням вимог підкючення і обслуговування.

Увага!!! Гарантія на внутрішній бак з ємалевим покриттям розповсюджується тільки при проведенні профілактичних робіт не рідше одного разу на рік, починаючи з дати продажу або підключення.

Профілактичні роботи проводяться за рахунок споживача і складаються з:

  1. Зняття накипу з нагрівального елемента. У моделях із захищеним нагрівальним елементом – із зовнішньої сторони захисної колби.
  2. Зняття накипу з баку.
  3. Заміна магнієвого аноду.

Гарантійне обслуговування здійснюється за умови надання гарантійного талону з коректно і чітко заповненими даними:

Гарантія не розповсюджується: на заміну пластмасових частин приладу. Гарантійний ремонт здійснюється при дотриманні вказаних правил виключно авторизованими сервісними центрами (АСЦ) безкоштовно.

Гарантійне обслуговування не здійснюється в наступних випадках:

Гарантійне обслуговування не розповсюджується на роботи, вказані в Інструкції, по догляду, заміні витратних матеріалів, а також на витратні матеріали.

Установка (підключення)

За домовленістю з АСЦ Ви можете скористатись послугами їх спеціалістів, які виконають всі необхідні роботи. При залученні спеціалістів АСЦ, дані з установки (підключення) повинні бути занесені в гарантійний талон. Гарантійний строк в такому випадку відраховується з дати підключення. Ви можете також залучити для встановлення та підключення техніки «Термекс» будь-яких інших кваліфікованих спеціалістів чи зробити це самостійно. Однак виробник не несе відповідальність за недоліки виробу та завдані збитки, що сталися внаслідок неправильного встановлення та підключення.

Увага! Для безпечного використання всі прилади «Термекс» повинні бути обов’язково заземлені. Незаземлені прилади є потенційно небезпечними для використання. Виробник не несе відповідальності за матеріальні збитки чи шкоду здоров'ю, одержані внаслідок недотримання норм установки (підключення).

З метою підвищення якості сервісного обслуговування Ви можете звертатися за телефоном інформаційної лінії Представництва компанії Thermex в Україні:
0-800-500-610 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів у межах України).

Авторизовані сервіс партнери
по водонагрівачам
Авторизовані сервіс партнери
по газовому обладнанню